Search
728 x 90
728 x 90

حجت الله ایوبی

دانشیار

مدیریت راهبردی
دکتر حجت الله ایوبی، متولد ۱۳۴۲ در شهرستان چالوس است. دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون دو فرانسه دارد و دارای دو فوق لیسانس در رشته های علوم سیاسی از فرانسه و معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) می باشد. دکتر ایوبی هم اکنون دانشیار دانشگاه تهران و مولف ۱۰ کتاب و بیش از بیست مقاله علمی است و نزدیک به یکصد رساله فوق لیسانس و دکتری را راهنمایی و مشاوره کرده است. او همچنین استاد داور و رئیس هیات داواران چندین رساله دکتری در فرانسه بوده و ارتباطات علمی با دانشگاههای معتبر این کشور به عنوان استاد مدعو داشته است.
وی، مسئولیت های اجرایی و دیپلماتیک متعددی داشته است که مهمترین آنها عبارتند از: معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی، قائم مقام بنیاد سعدی و معاون آموزش، رئیس موسسه فرهنگی سازمان اکو، موسس و مدیرعامل بنیاد شمس تبریزی و مولانا، معاون اجتماعی فرهنگی وشوراهای وزیر کشور، معاون اجتماعی و فرهنگی بازرسی کل کشور، رئیس ستاد سیمرغ برای برگزاری جشن‌های سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی در سراسر کشور، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، رئیس دانشکده علوم سیاسی و…
از نظر سوابق علمی، دکتر ایوبی در جایگاه مدیر مسئول فصلنامه شمس تبریزی و مولانا، عضو شورای علوم سیاسی پژوهشگاه علوم انسانی، مدیر مسئول فصلنامه انقلاب اسلامی، عضو هیئت تحریریه مجله فرانسوی کلمات دانشگاه لیون دو فعالیت داشته و در چندین شورای علمی عضویت داشته است. وی به زبان فرانسه، انگلیسی و عربی تسلط داشته و با زبان روسی نیز تا حدودی آشنایی دارد.
وی همچنین دارای نشان عالی فرهنگ و هنر از دولت تاجیکستان، نشان رودکی از دولت تاجیکستان، دکترای افتخاری از دانشگاه هنر تاجیکستان و نشان لرمانتف از انجمن ادبی می باشد.
شاخصه ها & امتیازات

آرشیو پایان نامه ها

پایان نامه ها

پایان نامه های مرتبط با استاد اعم از پایان نامه های راهنمایی شده و مشاوره شده توسط استاد

پایان نامه های راهنمایی شده

پایان نامه های مشاوره شده

نتیجه ای یافت نشد...

آرشیو مقاله ها

مقاله ها

مقاله های نوشته شده توسط استاد

آرشیو کتاب ها

کتاب ها

کتاب های نوشته شده توسط استاد

نتیجه ای یافت نشد...